Search & Find
Accueil   >   Evénements   >   Conférences et tables rondes   >   Conférence de Richard Hermann « Paths of Practice »

Conférence de Richard Hermann « Paths of Practice »

Le 11 février 2016

salle de Conférence

Tram C/E/F arrêt Observatoire

Conférence donnée par Richard HERMANN, et organisée par Xavier HASCHER (membre du GREAM), avec le soutien du GREAM. La conférence débutera par une présentation des recherches de Richard HERMANN, et se poursuivra par une discussion avec le public.

Richard Hermann, PhD, Prof. of Music Theory and Composition at the University of New Mexico will speak on his research interests. He has published multiple essays and given talks on the music of Luciano Berio, post-tonal theory, history of theory, and music of the United States. Single publications or talks have focused on feminism, semiotics and post-modernism.